Pjotrik

Každý užívateľ tu dostane priestor, aby o sebe niečo napísal

Moderátor: Moderátori

Pjotrik
Člen fóra
Člen fóra
Príspevky: 117
Dátum registrácie: So Sep 10, 2011 17:30

Pjotrik

Príspevok od používateľa Pjotrik »

Ja už tu nejaké príspevky mám, ale túto zoznamku som prehliadol :oops:

Volám sa, ako inak, Peťo. Určite to nikoho nenapadlo :D Mám 21 rokov. Študujem tretí rok informatiku. O AC, LD, ezoteriku a celkovo zdravý životný štýl sa zaujímam od cca 17 rokoch. Vtedy som prvý krát narazil na internete na fenomén AC, ktorý ma celého úplne ohromil a pohltil. Prečítal som si desiatky rôznych článkov, tutorialov, diskusií a vrhol sa do trénovania. Ako sa dalo čakať, výsledky sa neobjavili :) Ani po pár mesiacoch. Odradilo ma to a dál som si pauzu také 2 roky. Medzitým som si viedol snový denník, čítal knihy typu Strovoloský mág a sem-tam pochyboval, či to všetko nie je nezmysel :D Pokúšal som sa meditovať, aj keď som veľmi nevedel ako :) a dal sa zasvietiť do Reiki I. Vtedy som mal prvý krát priamu, vedomú skúsenosť s nefyzičnom :) Skutočne som cítil tok energie mojimi dlaňami a nemohol som uveriť, že to funguje. To ma naštartovalo a znova som sa vrátil k AC, ale už poriadne. Prvý mesiac som cvičil koncentráciu podľa Bardonovej brány a druhý uvolňovanie tela. Potom už samotné techniky. A po chvíli to prišlo! Pocit oddeľovania sa od tela, ktorý ma na smrť vystrašil :D Opakoval sa takmer každý raz, ako som sa pokúšal o AC. Nevedel som, čo s tým, tak som to celé nechal tak po druhý krat. Vtedy som narazil na knihu - to už bolo v lete 2011 - ktorá ma naučila LD a moja pozornosť a zvedavosť išla týmto smerom. Začal som objavovať snový svet. Jeho fyziku, jeho hranice. Fascinovalo ma na ňom, že som ho vnímal presne rovnako, ako našu fyzickú realitu. Nebola to žiadna živá fantázia, predstavivosť, ale skutočná realita, ktorú som mohol pozorovať. Nasledovali rôzne pokusy ako napr. skúsiť si zahrať na klavíri, alebo ísť ku susedom, že čo tam uvidím :) Bolo zaujímavé, a