Predĺženie LD zážitku

Potrebujete radu o LD, neviete ako začať? Toto je to správne fórum na položenie vašej otázky.

Moderátor: Moderátori

reincarnate
Člen fóra
Člen fóra
Príspevky: 140
Dátum registrácie: So Sep 01, 2012 21:47

Predĺženie LD zážitku

Príspevok od používateľa reincarnate »

Ahoj,
som začiatočník čo sa týka LD vôbec som neskúmal túto oblasť zmenených stavov vedomia . . . ale začal som zažívať LD a zapáčilo sa mi to , ale trvá to strašne krátku dobu, cca 5 min. , niekde som ale čítal na zahraničnom webe že LD sa dá predĺžiť tak že vy budete reálne snívať 5 min. ale v sne budete prežívať akoby 1 - 2 dni , bohužiaľ nenašiel som k tomu metódu , viete niečo o tom ako to dosiahnuť ?


dikes
Bafikybaf
Návštevník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Pi Sep 06, 2013 2:18

Re: Predĺženie LD zážitku

Príspevok od používateľa Bafikybaf »

zkus si psat snovy denik kterej by ti mel pomoci k lepsimu zapamatovani si snu. a pro stabilizaci snu je dobry kdyz se ve snu podivas na ruce mel by ses tam pak udrzet dyl. ;-)
Pali
Člen fóra
Člen fóra
Príspevky: 257
Dátum registrácie: Pi Jún 21, 2013 9:18
Bydlisko: Bratislava

Re: Predĺženie LD zážitku

Príspevok od používateľa Pali »

Ahoj Reincarnate,

Nie som si istý do akej miery je to otázka techniky. Videl si už toto video?
http://www.youtube.com/watch?v=HAo7ScuD_nQ

Chalan tam pekne popisuje zaujímavé veci a spomína že prežil niekoľko mesiacov v niečom, čo on nazýva paralelné reality, počas krátkeho pobytu "mimo telo". Nebola to však jeho zásluha, lebo tam bol dovedený za účelom učenia sa.

Ja by som povedal že to nemusela byť ani paralelná realita, ale jednoducho prežíval možnú neuskutočnenú realitu, prípadne možnú budúcu realitu. Putovanie časom vraj skutočne neexistuje. Existuje len tu a teraz na veľa úrovniach virtuálnej reality/energetických systémov. Len tu a teraz sa môžeme rozhodovať - minulosť aj budúcnosť sú ilúzia, lebo v nich nevieme konať.