Môj prvý LD

Zážitky z vašich ciest v ríši vedomých snov

Moderátor: Moderátori

Fantasmic
Člen fóra
Člen fóra
Príspevky: 58
Dátum registrácie: Pi Sep 17, 2010 17:08

Môj prvý LD

Príspevok od používateľa Fantasmic »

Ahojte :) som tu nový a LD sa venujem relatívne krátku dobu (budú to skoro 2 mesiace). Skúšal som rôzne techniky na dosiahnutie vedomého sna. Pred pár dňami sa mi to konečne podarilo. Zobudil som sa o štvrtej ráno. Chvíľu som ležal na posteli a predstavoval som si ako sa pozerán na svoje ruky v sne. Pochvíli som zaspal. Pamätám sa ako som sedel pri stole a jedol suchý rožok :D . V tom mi z ničoho nič napadlo: Sakra, veď toto je sen.” Okamžite som sa pozrel na svoje ruky. Bolo to ako keby som zapol lampu v miestnosti - bola náhle oveľa svetlejšia. Náhle som cítil obroskú radosť a vzrušenie. Nevedel som, čo mám robiť skôr. Pobehoval som po izbe ako malé decko :D. Prešiel som do druhej izby a povedal som si: “Chcem lietať.” Jemne som sa odrazil od podlahy a začal som sa vznášať. Bolo to niečo úžasné. Doteraz som si totižto vôbec nepamätal, že by som lietal vo svojich snoch. Cítil som ako sa celé moje telo vznáša, ako by v miestnosti nebola gravitácia. Ani neviem prečo, ale napadlo mi, že si sadnem vo vzduchu do jogínskeho sedu. Bohužial po pár sekundách som začal strácať koncetráciu. Škoda, že ma nenapadlo znova sa pozrieť na svoje ruky. Začalo ma hádzať do stien a do stropu. Nedokázal som to ovládnuť. Izba sa začala ponárať do tmy a v tom momente som sa zobudil. Srdce mi bilo ako keby som bežal maratón. Celý LD trval iba malú chvílu, no aj tak to bol skvelý pocit.
Wpegb
Člen fóra
Člen fóra
Príspevky: 54
Dátum registrácie: Ne Aug 09, 2009 18:34

Re: Môj prvý LD

Príspevok od používateľa Wpegb »

Gratulujem a prajem vela dalsich uspechov :ok:
Patrix85
Člen fóra
Člen fóra
Príspevky: 188
Dátum registrácie: Ne Nov 01, 2009 19:11

Re: Môj prvý LD

Príspevok od používateľa Patrix85 »

jj pripajam sa...tiez gratulujem a vela uspechov a len tak dalej ;)...