Jak se naučit mít LD ?

Metódy, návody a pomôcky pre vedomé sny

Moderátor: Moderátori

Dr. Rum
Návštevník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2004 19:31

Jak se naučit mít LD ?

Príspevok od používateľa Dr. Rum »

Dělá mi velký problém naučit se LD a nemyslím si, že jsem nak extra neschopnej. Zatím jsem měl nanejvýš dva sny, které by se daly považovat za LD. Jak jste se naučili mít LD vy ?
A prosil bych jinou radu než test reality, který je fakt nanic.

Mimochodem: Vymyslel jsem si takovou techniku, která se mi zdá docela dobrá, ale nikdy se mi to nepovedlo až k LD. Technika je takováto - Normálně jdete spát, usínáte, vědomě se snažíte usnout, představujete si že jste uvolněný, klidný, klidny dech, ponořujete se do spánku, ale udržujete si vědomí. Chce to trochu trénovat. Po chvíly, když vpodstatě spite, začne mozek sám vytvářet obrazy(bez vaší snahy,vy to jen pozorujete), většinou slyšim zvuky. Když budete v tomto stavu, tak to nepoznáte, zdá se vám, jako byste byly plně při vědomí. Kdybyste se ale třeba pohli, nebo otevřeli oči, zjistily byste, že jste byly ve stavu, který jsem popsal.
Takže, nevíte o tom, ale už skoro spíte a přitom jste při vědomí. A dále je to opravdu na hraně. Nesmíte začít přemýšlet nebo se nak na něco zaměřit, prostě zkuste sami před sebou předstírat, že spíte. Jinak se usínání přeruší. Pokud ale ztratíte vědomí uplně, tak usnete a ráno budete nasraný, že musíte čekat až do večera, abyste to mohli znovu zkusit.
Jednou se mi povedlo dovést to tak daleko, že jsem se naprosto reálně ocitl uprostřed krajiny, kterou samovolně vytvořil muj mozek a moh sem si to prohlížet. samozřejmě jsem neměl pocit ničeho zvláštního, zdálo se mi, že jsem při plnym vědomí. Až když sem se neopatrně pohnul, probudil se , sem zjistil, jak to bylo úžasný.
Používateľov profilový obrázok
majk
Člen fóra
Člen fóra
Príspevky: 486
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2004 9:14
Bydlisko: morava cz

Re: Jak se naučit mít LD ?

Príspevok od používateľa majk »